Dekabrın 2-də YUĞ Dövlət Teatrında “Mən-Dədə Qorqud: Epizod 1. Başlanğıc” tamaşasının premyerası keçirilib.
Tamaşa “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının “Dirsə xan oğlu Buğac” boyu əsasında səhnələşdirilib.
Azərbaycan Dövlət Milli Gənc Tamaşaçılar teatrında nümayiş olunan tamaşanın quruluşçu rejissoru Azərbaycan Dövlət Yuğ Teatrının baş rejissoru Mikayıl Mikayılov, quruluşçu rəssamı Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının baş rəssamı Mustafa Mustafayev, xoreoqrafı Azərbaycan Dövlət Akademik Opera və Balet Teatrının solisti Anar Mikayılov, rejissor assistenti Günel Səfərovadır. Səhnə əsərinin musiqi tərtibatı İffət Əskərova məxsusdur.
Tamaşada rolları (iki tərkibdə) Yuğ Teatrının aktyorları – Xalq artisti Vidadi Qasımov, Əməkdar artist Qasım Nağı (Dədə Qorqud) və aktyorlar Mətanət Abbaslı, Nigar Mürsəlova (Ozan Ana), Vüqar Hacıyev (Ozan Ata) və Amid Qasımov (Ozan Oğul) ifa edirlər.
“Mən-Dədə Qorqud” layihəsi YUĞ Teatrının yaradıcısı Vaqif İbrahimoğlunun 75 illiyinə həsr edilir. Seyrçilərə təqdim ediləcək bu böyük layihədə “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının 12 boyu əsasında hazırlanacaq tamaşalara Vaqif İbrahimoğlunun teatr məktəbini keçmiş rejissor tələbələri quruluş verəcək.
Vaqif İbrahimoğlunun yaradıcılığında dəfələrlə müraciət etdiyi ədəbi məxəzlərdən biri də ümumtürk mədəni abidəsi olan “Kitabi- Dədə Qorqud” eposudur. YUĞ Teatrının “Oğul”, “Xatun”, “Dürlü xəbər” tamaşaları məhz qədim eposumuzun müxtəlif boylarının motivləri əsasında hazırlanıb. Milli teatrın unikal poetikasını yaratmaq uğrunda rejissor “Kitabi-Dədə Qorqud”un fəlsəfi-estetik potensialını yüksək qiymətləndirmiş, eposun motivləri əsasında hazırladığı tamaşalarda dastanın orijinal dilini, üslub xüsusiyyətlərini saxlamışdır.
Müəllif intensiyası: İdeyası bir neçə xətt üzərində təqdim edilən səhnə əsərində ən böyük problem insanın, bəşərin oyundan, həmçinin yaradılışın, varlığın harmoniyasından çıxmasıdır. İlkin yaradılış mərhələsində insan düşünmür, sadəcə iman edir, harmoniyaya tabe olaraq var olur. Başlanğıc dövründə təbiətlə bir bütöv olan insan həm də onunla rabitədə olur. Səhnədə də qəbirlər açılır və aktyor-mediatorlar kölgələr ortaya çıxır. Gedişatdan aydın olur ki, onlar düşünmür, sadəcə davranırlar. Bu məqamı ilk baxışdan canlanmanı, dirilməni realizə edən xüsusi hərəkətlər, ritualvari rəqslər müşayiət edir. Amma bu mövcudluqdan sonrakı dirilmə deyil, ilkin, yəni heçdən yaradılışdır. İnsan yaranarkən dərhal nəyisə düşünmür. Bu mənada o sadəcə davranır, yaşayır, harmoniyaya tabe olur və hərəkətləri də qeyri-ixtiyari, mexanikidir. Ruhuna, varlığına, beyninə gələn ilk şeyləri edir, qırıq səslər çıxarır, hərəkət edir, yaşayır və nitqi kamilləşincə ilk olaraq onu yaradanın, Tanrının adını zikr edir. Səhnə əsərini maraqlı edən ən önəmli cəhətlərdən biri də budur ki, mətnin orijinalda olduğu kimi saxlanılmasıdır.
Qeyd edək ki, “Mən-Dədə Qorqud: Epizod 1. Başlanğıc” tamaşasının ilk premyerası Meksikanın Metepek şəhərində təşkil edilmiş Kimera Beynəlxalq İncəsənət və Mədəniyyət Festivalı çərçivəsində 16 oktyabrda nümayiş edilmişdir.
Müəllifin digər yazıları
- Azərbaycan teatrında bu gün ən aktual problemlər hansılardır?
Azərbaycan teatrının problemləri kompleks xarakterli problemlərdir və onların arasından hər hansını fərqləndirmək olduqca çətindir. Bu gün Azərbaycan teatr sənətindən...
Dekabrın 2-də YUĞ Dövlət Teatrında “Mən-Dədə Qorqud: Epizod 1. Başlanğıc” tamaşasının premyerası keçirilib.
Tamaşa “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının “Dirsə xan oğlu Buğac” boyu əsasında səhnələşdirilib...
2 dekabr tarixində Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyinin müvafiq məktubuna əsasən, Xalq şairi Bəxtiyar Vahabzadənin 100 illik yubileyinin qeyd edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamının icrasını təmin etmək, e...
Musiqi sükutun dekorudur.
Sənət boşluğun dekorudur.
Söz ünsiyyətin dekorudur.
Jurnalistika hər hansı bir lokal hadisəni, faktı, ünsiyyəti ictimailəşdirmək, onu müasirlərilə bölüşmək, produktiv fikirləri zam...
“YUĞ” Dövlət Teatrı Azərbaycan teatrı tarixində ilk dəfə olaraq Meksika Birləşmiş Ştatlarında keçirilən 35-ci Kimera Beynəlxalq İncəsənət və Mədəniyyət Festivalında ölkəmizi təmsil edib. Bu münasibətlə iştirakç...
CHARACTERS Müasir Dramaturgiya Festivalı EURODRAM – Avropanın dram əsərlərinin tərcümə şəbəkəsi ilə əməkdaşlıq çərçivəsində Azərbaycan dilində yazılmış pyes müsabiqəsini elan edir.
Layihənin məqsədi – m&uum...
YUĞ Teatrı Meksikada
Azərbaycan Dövlət YUĞ Teatrı Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyinin maliyyə dəstəyi ilə 10-19 oktyabr tarixlərində Meksika Birləşmiş Ştatlarının Metepek şəhər bələdiyyəsi tərəfindən təşkil edilən 35-ci Kimera Beynə...
Azərbaycan Dövlət mükafatı laureatı, Xalq rəssamı, professor Nazim Bəykişiyev dəzgah boyakarlığı və teatr rəssamlığı sahəsindəki möhtəşəm əsərləri ilə Azərbaycan incəsənət tarixinə daxil olmuş görkəmli sənətkardır. Əsərləri ABŞ, İ...
Əgər “Albalı bağı” yalnız qəhrəmanların taleyindən bəhs etsəydi, çoxdan unudulmuşdu. Çexovun dramaturgiyası qəhrəmanlardan deyil, zamandan doğulur. Onun personajları artıq fərd kimi yaşamır, onlar zamanın fraqmentləri, ke&cc...
Azərbaycan teatr tarixində ilk yubiley təntənəsi (mətbuatda yomi ali yazılırdı) Cahangir Zeynalov üçün keçirilib. Yubileyin təşkilati işlərini və maddi xərcləri “Nicat” cəmiyyəti öz öhdəsinə gö...