Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrı növbəti dəfə “Mədəni gənclik” layihəsinə ev sahibliyi edib. Teatrın mətbuat xidmətindən verilən məlumata görə, tələbələr M.F. Axundzadənin müəllifi olduğu “Sərgüzəşti-vəziri-xani-Lənkəran” tamaşasına baxıblar.
Tamaşanın quruluşçu rejissoru mərhum sənətkarımız, Əməkdar incəsənət xadimi, rejissor Vaqif İbrahimoğlu, rejissoru Anar Sadıqov, quruluşçu rəssamı Əməkdar rəssam Rəşid Şerif, bəstəkarı Xalq artisti Səyavuş Kərimidir. Rəqslərin quruluşu Zakir Ağayev və Yelena Ağayevaya məxsusdur.
Səhnə əsərində rolları Xalq artistləri Sabir Məmmədov, Cəfər Namiq Kamal, Əli Nur, Əməkdar artistlər Mətanət Atakişiyeva, Elnar Qarayev, Məzahir Cəlilov, Elxan Quliyev, Aslan Şirin, Kazım Həsənquliyev və Mirzə Ağabəyli, Ayşad Məmmədov, Rəşad Bəxtiyarov, aktyorlar Nigar Güləhmədova, Rüstəm Rüstəmov, Elçin Əfəndi, Elsevər Rəhimov, Ramin Şıxəliyev, Elnur Qədirov, Şəhla Əliqızı, Rada Nəsibova, Cümşüd Zeynalov və İlyas Əhmədov ifa edirlər.
Fərqli rejissor yozumu, parlaq aktyor ifası, rəngarəng səhnə tərtibatı ilə fərqlənən səhnə əsəri tamaşaçıların alqışlarını qazanıb. Tamaşadan sonra təəssüratlarını bölüşən tələbələr tamaşandan böyük zövq aldıqlarını bildirib və müasir Azərbaycan gəncliyi ilə milli mədəniyyət arasında körpü yaratmağa yönələn “Mədəni gənclik” layihəsinin əhəmiyyətindən danışıblar.
Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən “Mədəni gənclik” layihəsinin məqsədi gənclərin incəsənətə marağının artırılmasına və mədəni dəyərlərimizə sahib çıxacaq nəslin yetişdirilməsinə töhfə verməkdir.
Akademik Milli Dram Teatrı ilk dəfə mayın 21-də “Ölülər” tamaşası ilə “Mədəni gənclik” layihəsinə öz qapılarını açmışdı.
Yazardan aid digər yazılar
Dünyada bütün teatr sənətçi dostlarıma,
Bu mesajı sizə Ümumdünya Teatr Günündə yazıram və sizinlə danışdığım üçün özümü hədsiz xoşbəxt hiss etsəm də, bizim – teatr və ...
Teatr “canlı ölü”dür - nə diridir, nə də ölü. O, cansızdır: həyatdan məhrumdur, canlılığını itirib, həyatverici gücünü itirib. Bu Manifestin yaranmasının əsasında yenidən canlı teatr görmək ist...
The theatre is a 'living dead'. It is neither dead nor alive. It is lifeless: devoid of life, devoid of vitality, having lost all its life-giving power. This Manifesto is dictated by the desire to see theatre alive again. Theatre people usual...
Театр – «живой мертвец». Он ни жив ни мёртв. Он неживой: лишён жизни, растерял живительность, утратил животворящую силу. Этот Манифест продиктован желанием вновь увидеть живой театр. Люди театра обычно говорят, что кино – иску...
Janr yalnız poetik forma məsələsi deyil, həm də zehniyyət məsələsidir. Poeziyanın yaxud nəsrin həyata baxışı ilə dramın həyata baxışı fərqli bucaqlardandır. Poeziya zehniyyəti daha ləng, monoton, seyrçi mövqedədirsə, nəsrdə bədii düş...
Məlumdur ki, sənətçi nə qədər populyardırsa, rejissorlar ona bir o qədər çox qonorar təklif edirlər. Rusiyada bu baxımından ən məşhur aktyor Oleq Menşikovdur. Prodüser Sergey Morozovun sözlərinə görə, Oleq Yevgeniyevi&cce...
Vüsalə İbrahimli: Ceyhun Dadaşovu bir az da öz dilindən tanıyaq.
Ceyhun Dadaşov: Mədəniyyət və İncəsənət universitetinin teatr rejissorluğu ixtisasını bitirmişəm. 2004-cü ildə bakalavr, 2006-cı ildə magistr pilləsini. 2000-ci ildən ...
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Keyfiyyət təminatı və strateji planlama departamentinin müdir müavini, Teatrşünaslıq kafedrasının dosenti Elçin Cəfərov British Council (Britaniya şurası) tərəfindən...
Azərbaycan milli teatrşünaslıq məktəbinin banisi, AMEA-nın müxbir üzvü, sənətşünaslıq doktoru, professor Cəfər Cəfərovun “Azərbaycan teatrı” monoqrafiyası latın qrafikası ilə nəşr olunub.
Azərbaycan teatrının 1...
Mənim köhnə bir dostum var, o yaradıcı şəxsdir. Hər dəfə onunla görüşə böyük həyacan və sevgilə gedirəm, çünki o, çox zaman gəlbimə və şüuruma yol tapmağı bacarır, həyat və insanlar haqqında maraqlı əh...