II “4.4 Qısa Tamaşalar Festivalı”: 5-ci günün xronikası
Tarix: 2022-11-29 19:54:00
Oxunma: 327
Yazı ölçüsü
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi və Teatro.az sənət portalının birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən, “Şuşa ili”nə ithaf olunmuş II “4.4 Qısa Tamaşalar Festivalı” (QTF) davam edir.
Festivalın beşinci günü ənənəvi olaraq münsiflər heyətinin ötən gün nümayiş olunan tamaşaların müzakirəsi ilə başladı. Əməkdar incəsənət xadimi, professor İsrafil İsrafilov, Xalq artisti, Türkiyə Çukurova Universiteti Dövlət Konservatoriyasının professoru Cahangir Novruzov, Əməkdar incəsənət xadimi, professor Aydın Talıbzadə, Əməkdar incəsənət xadimi, rejissor Mehriban Ələkbərzadə, Əməkdar incəsənət xadimi, professor Əli Əmirli Gəncə Dövlət Kukla Teatrının “Dərdlərimin çamadanı“ və Cosmo Müstəqil teatrı “Mühacirlər” tamaşaları haqqında fikirlərini iştirakçılara çatdırdılar.
Gün ərzində seyrçilərə müsabiqə proqramı çərçivəsində A.Şaiq adına Azərbacan Dövlət Kukla Teatrının “Zəfər zəngi” (müəllif Zahid Xəlil, rejissor Qurban Məsimov), Salyan Dövlət Kukla Teatrının “Sülh naminə birləşək” (müəllif və rejissor Laləzər Hüseynova), Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında Səhnə Teatrının ”Qurd əfsanəsi” (müəllifi Xaqani Əliyev, rejissoru Namiq Ağayev) tamaşaları təqdim edildi. Festival iştirakçıları həmçinin, müsabiqədənkənar proqram çərçivəsində S.Vurğun adına Azərbaycan Dövlət Akademik Rus Dram Teatrının “Mən, sən, o və telefon...” (müəllif Anar, rejissor Ərşad Ələkbərov) və Azərbaycan Dövlət Akademik Musiqili Teatrında K.Marcanişvili adına Tbilisi Dövlət Akademik Teatrının “Kreyser sonatası” (müəllif Lev Tolstoy, rejissorlar Levan Tsuladze, Temo Kuprava) tamaşalarını seyr etdilər.
Dünyada bütün teatr sənətçi dostlarıma,
Bu mesajı sizə Ümumdünya Teatr Günündə yazıram və sizinlə danışdığım üçün özümü hədsiz xoşbəxt hiss etsəm də, bizim – teatr və ...
Teatr “canlı ölü”dür - nə diridir, nə də ölü. O, cansızdır: həyatdan məhrumdur, canlılığını itirib, həyatverici gücünü itirib. Bu Manifestin yaranmasının əsasında yenidən canlı teatr görmək ist...
The theatre is a 'living dead'. It is neither dead nor alive. It is lifeless: devoid of life, devoid of vitality, having lost all its life-giving power. This Manifesto is dictated by the desire to see theatre alive again. Theatre people usual...
Театр – «живой мертвец». Он ни жив ни мёртв. Он неживой: лишён жизни, растерял живительность, утратил животворящую силу. Этот Манифест продиктован желанием вновь увидеть живой театр. Люди театра обычно говорят, что кино – иску...
Janr yalnız poetik forma məsələsi deyil, həm də zehniyyət məsələsidir. Poeziyanın yaxud nəsrin həyata baxışı ilə dramın həyata baxışı fərqli bucaqlardandır. Poeziya zehniyyəti daha ləng, monoton, seyrçi mövqedədirsə, nəsrdə bədii düş...
Məlumdur ki, sənətçi nə qədər populyardırsa, rejissorlar ona bir o qədər çox qonorar təklif edirlər. Rusiyada bu baxımından ən məşhur aktyor Oleq Menşikovdur. Prodüser Sergey Morozovun sözlərinə görə, Oleq Yevgeniyevi&cce...
Vüsalə İbrahimli: Ceyhun Dadaşovu bir az da öz dilindən tanıyaq.
Ceyhun Dadaşov: Mədəniyyət və İncəsənət universitetinin teatr rejissorluğu ixtisasını bitirmişəm. 2004-cü ildə bakalavr, 2006-cı ildə magistr pilləsini. 2000-ci ildən ...
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Keyfiyyət təminatı və strateji planlama departamentinin müdir müavini, Teatrşünaslıq kafedrasının dosenti Elçin Cəfərov British Council (Britaniya şurası) tərəfindən...
Azərbaycan milli teatrşünaslıq məktəbinin banisi, AMEA-nın müxbir üzvü, sənətşünaslıq doktoru, professor Cəfər Cəfərovun “Azərbaycan teatrı” monoqrafiyası latın qrafikası ilə nəşr olunub.
Azərbaycan teatrının 1...
Mənim köhnə bir dostum var, o yaradıcı şəxsdir. Hər dəfə onunla görüşə böyük həyacan və sevgilə gedirəm, çünki o, çox zaman gəlbimə və şüuruma yol tapmağı bacarır, həyat və insanlar haqqında maraqlı əh...