II “4.4 Qısa Tamaşalar Festivalı”: 2-ci günün xronikası
Tarix: 2022-11-27 13:58:00
Oxunma: 453
Yazı ölçüsü
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi və Teatro.az sənət portalının birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən, “Şuşa ili”nə ithaf olunmuş II “4.4 Qısa Tamaşalar Festivalı” (QTF) davam edir.
Festivalın ikinci günü münsiflərin – Əməkdar İncəsənət xadimi, professor İsrafil İsrafilov, Xalq artisti, Türkiyə Çukurova Universiteti Dövlət Konservatoriyasının professoru Cahangir Novruzov, Əməkdar İncəsənət xadimi, professor Aydın Talıbzadə, Əməkdar İncəsənət xadimi, rejissor Mehriban Ələkbərzadə, Əməkdar İncəsənət xadimi, professor Əli Əmirlinin ötən günün tamaşalarının müzakirəsi ilə başladı.\Daha sonra Qusar Dövlət Ləzgi Dram Teatrı rejissor Əliyar Əliyevin qazax dramaturqu Murat Kolqanatın eyni adlı əsəri əsasında quruluş verdiyi “Poni” tamaşasını təqdim etdi. Tamaşadan sonra Festivalın "Təcrübə proqramı" çərçivəsində Tbilisi Movement teatrının rejissoru İoseb Bakuradzenin “İmprovizə” mövsunda treninqi keçirildi. Daha sonra Lənkəran Dövlət Dram Teatrı müəllifi İlqar Fəhmi, rejissoru Tərlan Abdullayev olan “Qanlı namə” tamaşasını oynadı. Axşam saatlarında Azərbaycan Dövlət Yuğ Teatrının “Kloun Bizzz” (müəllif Matey Vişnek, rejissor Mikayıl Mikayılov) və Maqsud İbrahimbəyov Yaradıcılıq Mərkəzinin “Püstə ağacı” (müəllif Maqsud İbrahimbəyov, rejissor Vaqif Əsədov) müsabiqədənkənar tamaşaları nümayiş olundu.
Festivalın ikinci günü Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasının Humanitar siyasət, diaspora, multikulturalizm və dini məsələlər şöbəsinin müdiri Fərəh Əliyeva və Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət naziri Anar Kərimovun tamaşaçılar arasında olması bu teatr bayramına dövlət səviyyəsində böyük marağın olduğundan xəbər verir.
Dünyada bütün teatr sənətçi dostlarıma,
Bu mesajı sizə Ümumdünya Teatr Günündə yazıram və sizinlə danışdığım üçün özümü hədsiz xoşbəxt hiss etsəm də, bizim – teatr və ...
Teatr “canlı ölü”dür - nə diridir, nə də ölü. O, cansızdır: həyatdan məhrumdur, canlılığını itirib, həyatverici gücünü itirib. Bu Manifestin yaranmasının əsasında yenidən canlı teatr görmək ist...
The theatre is a 'living dead'. It is neither dead nor alive. It is lifeless: devoid of life, devoid of vitality, having lost all its life-giving power. This Manifesto is dictated by the desire to see theatre alive again. Theatre people usual...
Театр – «живой мертвец». Он ни жив ни мёртв. Он неживой: лишён жизни, растерял живительность, утратил животворящую силу. Этот Манифест продиктован желанием вновь увидеть живой театр. Люди театра обычно говорят, что кино – иску...
Janr yalnız poetik forma məsələsi deyil, həm də zehniyyət məsələsidir. Poeziyanın yaxud nəsrin həyata baxışı ilə dramın həyata baxışı fərqli bucaqlardandır. Poeziya zehniyyəti daha ləng, monoton, seyrçi mövqedədirsə, nəsrdə bədii düş...
Məlumdur ki, sənətçi nə qədər populyardırsa, rejissorlar ona bir o qədər çox qonorar təklif edirlər. Rusiyada bu baxımından ən məşhur aktyor Oleq Menşikovdur. Prodüser Sergey Morozovun sözlərinə görə, Oleq Yevgeniyevi&cce...
Vüsalə İbrahimli: Ceyhun Dadaşovu bir az da öz dilindən tanıyaq.
Ceyhun Dadaşov: Mədəniyyət və İncəsənət universitetinin teatr rejissorluğu ixtisasını bitirmişəm. 2004-cü ildə bakalavr, 2006-cı ildə magistr pilləsini. 2000-ci ildən ...
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Keyfiyyət təminatı və strateji planlama departamentinin müdir müavini, Teatrşünaslıq kafedrasının dosenti Elçin Cəfərov British Council (Britaniya şurası) tərəfindən...
Azərbaycan milli teatrşünaslıq məktəbinin banisi, AMEA-nın müxbir üzvü, sənətşünaslıq doktoru, professor Cəfər Cəfərovun “Azərbaycan teatrı” monoqrafiyası latın qrafikası ilə nəşr olunub.
Azərbaycan teatrının 1...
Mənim köhnə bir dostum var, o yaradıcı şəxsdir. Hər dəfə onunla görüşə böyük həyacan və sevgilə gedirəm, çünki o, çox zaman gəlbimə və şüuruma yol tapmağı bacarır, həyat və insanlar haqqında maraqlı əh...