Mənim köhnə bir dostum var, o yaradıcı şəxsdir. Hər dəfə onunla görüşə böyük həyacan və sevgilə gedirəm, çünki o, çox zaman gəlbimə və şüuruma yol tapmağı bacarır, həyat və insanlar haqqında maraqlı əhvalatlar danışır, düşündürür, qəlbimin həssas, hamıdan məxfi saxladığım duyğularına toxunur, həyatdakı çatışmazlıqlara qarşı barışmaz olmağa, cəsarətli addımlar atmağa sövq edir, mənəvi saflaşmağa istiqamətləndirir.
Amma onu da deməliyəm ki, dostum hər görüşümüzdə çox fərqli olur, bəzən məni təəssüfləndirir, məyus edir. Görürəm ki, o, bir insan kimi söylədiklərinə tam laqeyddir, bəzən özünü kimlərəsə bənzətməyə çalışır, yalançı novatorluq edir, hər vəchlə hamını heyrətləndirərək özünə məftun etmək istəyir, bəzən isə ağlını lap itirir – olur şüursuz lağlağaçı, təlxək...
Mən də həmsöhbət kimi onun dediklərinə, davranışına öz münasibətimi, reaksiyalarımı bildirirəm – gülüşlə, alqışla, dərin, gərgin sükutla, sarsıntı ilə, yaxud da əksinə - laqeydliklə, saymazlıqla, etirazla və sairə. Ən önəmlisi odur ki, mən hər növbəti görüşdən hansı hisslər və düşüncələrlə ayrılıram, dostum və həmsöhbətim haqda məndə hansı təəssurat üstün olur – o ağıllıdır yaxud axmaqdır, həssas gəlblidir yaxud kobuddur, onda müşahidə qabiliyyəti, yumor hissi varmı. Ən əsası o, insanı sevirmi, ürəyi insan üçün yanirmı, yaxud əksinə - o hər şeyə laqeyddir, yalnız özünü sevir, ona görə də görüşümüz zamanı yalnız özününümayişlə məşqul olur. Hər görüşdən sonra dostumla yenidən görüşüb-görüşməyəcəyim haqda məndə istək və qərar yaranır...
Lakin bütün müsbət yaxud mənfi təəssuratlara baxmayaraq dostumla yenidən ğörüşmək istəyi həmişəyaşar bir ehtiyac kimi mövcuddur və mən bu görüşlərə hər zaman can atıram...
Dostumun adı – TEATR.
Fikrət Sultanov
Əməkdar incəsənət xadimi, professor
Yazardan aid digər yazılar
Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının nəzdində fəaliyyət göstərən Opera studiyasında 1 və 14 oktyabr tarixlərində saat 19:00-da dahi rus bəstəkar Pyotr Çaykovskinin "Qaratoxmaq qadın" operasının premyerası...
Gəncə Dövlət Dram Teatrı Tural Vaqifoğlunun quruluş verdiyi E. İoneskonun "Kral ölür" tamaşası ilə bu ilin oktyabr ayında Türkiyə Cümhuriyyətində keçiriləcək iki möhtəşəm Beynəlxalq Teatr festivalına dəv...
Teatr rejissoru, Azərbaycanda ilk interaktiv dOM teatrının yaradıcısı, Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Mədəniyyət Mərkəzinin direktoru Tərlan Rəsulov Azərbaycanı Budapeştdə keçirilən 10-cu MITEM Beynəlxalq teatr ...
21 sentyabr 2023-cü il tarixdə Beynəlxalq Teatr İttifaqları Konfederasiyasının nümayəndələri Konfederasiya tərəfindən 2024-cü ilin may-iyun aylarında Qazaxıstanda (Alma-Ata) keçiriləcək MDB, Baltikyanı ölkələr və Gürc&...
ADMİU-nun Teatrşünaslıq ixtisasının tələbəsi, Teatro.az sənət portalının müəllifi Fatimə Qurbanzadə “Pillə 2” Tələbə Tamaşaları Festivalı çərçivəsində “Ən yaxşı məqalə” mükafatına layiq gör&uu...
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrı
17 sentyabr — M.F.Axundzadə “Sərgüzəşti-vəziri-xani-Lənkəran”, saat 19:00
21 sentyabr — Q.Çoxeli “Küknarlara məktub” (A.M.Şərifzadə səhnəsi),...
Görkəmli rejissor, aktyor, pedaqoq və nəzəriyyəçi, SSRİ Xalq artisti, sənətşünaslıq doktoru, professor, Vaxtanqov teatrının yaradıcılarından biri, yarım əsr Şukin məktəbinə rəhbərlik etmiş Boris Yevgenyeviç Zaxavanın "Vax...
Специально для Дискурса критик Эмилия Деменцова поговорила с автором метода спонтанной игры, создателем азербайджанского театра dOM Тарланом Расуловым о сути профессии и самосохранении в ней. Почему форма спектакля важнее содержания? Из-за чег...
Исмаил Иман: Произведение должно продолжать жить на сцене
В рамках образовательной программы фестиваля «Любимовка» в Бакинском театре марионеток прошло панельное обсуждение на тему «Современная драматургия в Азербайджане: где она...
Onun haqqında yazmağı lap çoxdan istəyirdim. Çünki hazırda peşəkar Azərbaycan teatrının ən işlək rəssamlarından, saysız quruluşları ilə seçilənlərindəndir.
Akademik Teatrın repertuarındakı bir çox fundamental səhnə...