Azərbaycan teatr mədəniyyətindən sabah daha bir ad məzar daşına yazılacaq: ŞAİQ SƏFƏROV və bizim hamımız üçün onun taleyi artıq bir tarix olacaq; bundan sonra onun adı çəkiləndə deyəcəyik “Allah sənə də rəhmət eləsin Şaiq, atan Cabir Səfərov kimi!”
Şaiq üçün ağlamayın: çox optimist birisi idi, içi yumorla, ironiya ilə dolu birisi idi, yüksək zövq, bilgi sahibi idi, çoxlu dostları olan bir insan idi: dostlarının bir qismi Bakıda idi, o biri qismi, bəlkə də daha böyük bir qismi yayılmışdı Qərbə, Şərqə, Amerikaya. Məhz o, dünya teatr ictimaiyyətini festivallarda, konfranslarda yığıb, toplayıb gətirə bilirdi Bakıya. Şaiq əgər hansısa bir xarici ölkədə festivala, tədbirə qatılırdısa, ilk növbədə Azərbaycan teatrını düşünüb nə tövrləsə gördüklərindən yararlanmağa, modern teatr dəbini, yeni teatr ideyalarını yerli teatr mühitinə sızdırmağa çalışırdı.
Şaiq saysız-hesabsız lahiyələrlə çıxış etməyi, yeniləşməyi və yeniləşməkdə başqalarına kömək etməyi sevən bir insan idi. Hətta vaxtilə Azərbaycanın bölgə teatrları üçün lahiyələr də işləyib hazırlayırdı, sonra yollanırdı bölgələrdə onları gerçəkləşdirməyə.
Hərdənsə Azərbaycan teatrnın vəziyyətindən küskünləşib, yerli teatr mühitindən inciyib deyirdi ki, “mən teatrı sevmirəm. Mən teatrı niyə sevməliyəm ki?”
Amma bunu hirsindən, acığından deyirdi. Heç elə şey olardımı ki, o, teatrı sevməsin? Teatrşünas ailəsində böyümüş Şaiq rejissorluq ixtisasını seçmişdi: amma bir linqvist kimi dilimizlə də aktivcəsinə məşğul olurdu, lüğətlər tərtibləyirdi, məqalələr yazırdı, tərcümələr eləyirdi, Bekketi, Milleri çevirirdi azərbaycancaya.
O yaşamırdı, sadəcə, günlərini yandırırdı ki, işıq, enerji ötürsün Azərbaycan teatrına.
Əlvida Şaiq, bu dünyadan səni yola salırıq və bilirik ki, o dünyada səni Elçin Məmmədovun, Hüseynağa Atakişiyevin ruhları qarşılayacaq! Yəni orada tək qalmayacaqsan!!!
Aydın Talıbzadə
Müəllifin digər yazıları
Martın 12-də Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində (ADMİU) Teatr sənəti fakültəsi Teatrşünaslıq kafedrasının təşkilatçılığı ilə “İncəsənətdə postmodernizm dövrü və sonrası” mövzusun...
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti “Pillə 3” Tələbə Tamaşaları Festivalına tamaşa qəbulu elan edir.
2025-ci il 26-30 may tarixlərində baş tutacaq festival tələbələri yaradıcılığa ruhlandırmaq, onlara sənət...
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrı
1 mart-"Qarabağnamə"-"İ.Əfəndiyev"-12:00
1 mart-"Ah bu uzun Sevda yolu"-"Ə.Əmirli"-19:00
2 mart-"Bir qalanın sirri"-"Ə.Təhmasib"-...
Filosof, tənqidçi, ədəbiyyatşünas, tərcüməçi, Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin üzvü, fəlsəfə elmləri doktoru Niyazi Mehdi vəfat edib.
Bu barədə mətbuata onun ailə üzvləri məlumat verib.
Qeyd ed...
CHARACTERS Müasir Dramaturgiya Festivalı və EURODRAM – Avropanın dram əsərlərinin tərcümə şəbəkəsi müasir pyeslərin (1950-ci ildən sonra yazılmış pyeslərin) Azərbaycan dilinə tərcümələrinin qəbulu davam edir və 01 mart 2025-...
AZƏRBAYCAN DÖVLƏT AKADEMİK MİLLİ DRAM TEATRI
1 fevral şənbə "İblis və..." H. Cavid 19. 00
2 fevral bazar "Şükriyyə" C.Zeynallı 19.00
3 fevral bazar ertəsi "Ağ-Qara" İ.Soltan Mingəçevir D&o...
Orta əsrlər müsəlman ölkələrinin poeziyası sirlərlə dolu bir kosmosdur, harada ki hər beyt bir ulduza bənzər; onu mütləq kəşf etmək gərək.
Ort...
“Dramla müqayisədə üstünlük nəyə görə şeirə və nəsrə verilir? Məhsulun bolluğuna və tirajın (oxucunun) çoxluğuna görəmi?” sualı 1984-cü ildə “Azərbaycan” jurnalınd...
Bu gün 20 Yanvar hadisələrinin 35-ci il dönümü ilə əlaqədar Bakı Uşaq və Gənclər Teatrı və Mingəçevir Dövlət Dram Teatrının birgə təqdimatında "VƏTƏN" kompozisiya-tamaşası Mingəçevirdə nümay...
Özbəkistanın paytaxtı Daşkənd şəhərində fəaliyyət göstərən Art House Xəmsə teatrı yanvarın 18-də 2025-ci ilin ilk premyerasını tamaşaçılara təqdim edib.Əlamətdardır ki, teatr yeni ildə tamaşaçılarını ilk dəf...