16 fevral tarixində “KATALİZATOR ArtHub” tərəfindən təşkil edilən “Böyük Britaniyanın çağdaş dramaturgiyası: TANIMA” layihəsinin ikinci tədbiri keçirilib.
ADMİU-nun professor-müəllim heyəti, Britaniya Şurasının əməkdaşları, teatr xadimləri və media nümayəndələrinin iştirakı etdiyi ikinci tədbir Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Elmi Şura otağında baş tutub. Tədbirin ilk hissəsinə keçməzdən öncə layihənin koordinatoru Əli Hacılı çıxış edərək qonaqlara açılış günü, görüşlərin proqramı və layihə komandası barədə məlumat verib.
Tədbirin birinci hissəsində “1990-cı illər Böyük Britaniyada dramaturgiya, teatr sənəti, pyes yaradıcılığı” mövzusunda seminar baş tutub. Seminarın spikeri Böyük Britaniya Kral İncəsənət Cəmiyyətinin üzvü, jurnalist, teleaparıcı, pedaqoq və teatr tənqidçisi Aleks Syerts (Aleks Sierz) olub.
Seminardan sonra universitetin kiçik səhnəsində “Postmüharibə dövrü Britaniya dramaturgiyasında müharibə mövzusu” adlı müzakirə keçirilib. Teatrşünaslıq kafedrasının müəllimi Emin Əliyevin moderatorluğu ilə keçirən bu hissədə o, 20-ci əsrin ortalarında İkinci Dünya müharibəsinin bitməsi, “Soyuq müharibə” dövrünün başlaması, bütün bu hadisələr fonunda müasir Britaniyalı dramaturqların hadisələrə refleksi və onların yaradıcılığında müharibə mövzusunun yerindən danışıb.
Tədbirin davamında Kəril Çörçillin “Uzağa” pyesinin qısa fraqmentinin teatrallaşdırılmış oxunuşu baş tutub.
Kəril Çörçillin distopik dram kimi yazılmış pyesi həm də eksperimental əsər kimi səciyyələndirilir. Pyes Harper, Coan və Toddun başına gələn, 3 müstəqil hissədən ibarətdir. Çörçillin bu pyesinin əsas mövzusu qorxu və ictimai xaosdur.
Oxunuşu Azərbaycan Respublikasının Əməkdar artisti, DOM müstəqil teatrının aktrisası, ADMİU-nun Dram teatrı və kino aktyoru kafedrasının dosenti Yaqut Paşazadənin rəhbəri olduğu IV kurs tələbələri Nərmin Quliyeva, Fidan Ağazadə, Ləman Səlimova, Abbas Qənbərov, Zeynəb Əliyeva, Könül Nəzərova, Elşad Şirinov həyata keçiriblər. Daha sonra pyes oxunuşunun müzakirəsinə başlanılıb. Maraqlı diskussiya şəraitində baş tutan müzakirədən sonra Teatrşünaslıq kafedrasının dosenti Elçin Cəfərov iştirak edən hər kəsə təşəkkürünü bildirib və ikinci günün proqramını yekunlaşdırıb.
Müəllifin digər yazıları
MASK OR FACE / МАСКА ИЛИ ЛИЦО/- название книги английского актёра Майкла Редгрейва
ТЕАТР ДЛЯ ЛЮДЕЙ– название книги итальянского режиссёра Джорджо Стреллера
/мысли и высказывания европейских деятелей культуры о театральном искусстве/
&n...
22 iyul 2024-cü il tarixində Azərbaycan Teatr Xadimləri İttifaqının XV Konfransı keçirilib.
Konfransda 75 nümayəndədən 67 nəfər iştirak edib. Nümayəndələrin yekdil qərarı ilə Azərbaycan Respublilasının Əməkdar artisti Azad Ş...
Sevil Beynəlxalq Qadın Sənədli Film Festivalı çərçivəsində Fələstin, Fransa, Belçika, Qətər istehsalı Lina Sualemin "Hələlik, Tiberiya" filmi nümayiş edildi.
Film Hiyam Abbasın aktrisa olmaq arzusunun arxasınca ...
Sevil Beynəlxalq Qadın Sənədli Film Festivalının 5-ci mövsümünün təntənəli açılış mərasimi baş tutdu. 5 iyul Kapellhausda keçirilən tədbirdə festivalın beynəlxalq qonaqları da iştirak edirdi. Qırğızıstanın əməkdar in...
Kulis.az Aliyənin Azərbaycan Dövlət Yuğ Teatrında səhnələşdirilmiş "Pandalar" tamaşası haqqında yazdığı resenziyanı təqdim edir.
Bilmirəm niyə, bu aralar kino haqda, teatr haqda nəsə yazanda yazıya sənətin niyə vacib olması haqda pa...
...MİRZƏ FƏTƏLİ AXUNDOV öz pyeslərinin gələcək ifaçılarına, aktyorlara: - Mənim əzizim naqil – ki təmsilatımı oxuyacaqsan və ya hifz edib söyləyəcəksən – gərəkdir biləsən ki, bu təmsilat məhz ibarətdir neçə nəfər ə...
3 iyul 2024-cü il tarixində Çilinin Azərbaycandakı səfirliyi və CHARACTERS Müasir Dramaturgiya Festivalının təşkilatçılığı ilə Çili dramaturqu və rejissoru Pablo Manzinin “Barbarların yaşadığı yer” (“D...
“Yeni Tiyatro Dergisi” mövsümü möhtəşəm mükafatlandırma mərasimi ilə bağlayıb. Dərginin təsis etdiyi "Yeni Tiyatro Dergisi beynəlxalq əmək və başarı ödülləri"nin münsiflər heyəti mövs...
Ötən mövsümdə ölkənin teatr siması hesab olunan Akademik Milli Dram Teatrında üç premyeradan ikisində səhnəyə nəsr çıxdı. Ədəbi prosesdə poeziyanın və nəsrin kölgəsizndə gəzişən dramın artıq teatrda da ...
MİNALANMIŞ ƏRAZİLƏR: Müharibəyə uzaqdan baxmaq…
“Bu, ilk müharibə deyil, bundan qabaq da neçə müharibə olub. Son müharibə başa çatan gün bir tərəfdə məğlublar, bir tərəfdə qaliblə...