Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Keyfiyyət təminatı və strateji planlama departamentinin müdir müavini, Teatrşünaslıq kafedrasının dosenti Elçin Cəfərov British Council (Britaniya şurası) tərəfindən həyata keçirilən “Creative Producers” layihəsində iştirak edib.
İncəsənət sahəsində yeni layihələri, komandaları və kreativ sənayeni beynəlxalq səviyyədə dəstəkləmək, birgə layihələrin həyata keçirilməsini stimullaşdırmaq məqsədi ilə həyata keçirilən proqramda Azərbaycanla yanaşı Türkiyə, Kosova, Serbiya, Bosniya və Hersoqovina, Ukrayna, Makedoniya, Qazaxıstan, Albaniya, Monteneqro, Gürcüstan və Özbəkistandan da nümayəndələr iştirak edib.
Teatrşünas Elçin Cəfərovun müsabiqəyə təqdim etdiyi “Katalizator” ArtHub layihəsi növbəti mərhələdə iştirak üçün seçilib.
Layihənin birinci mərhələsində təqdim olunan layihələr arasından proqramın mahiyyətinə müvafiq pespektivli layihələr seçilib və iştirakçılar üçün 5 günlük onlayn proqram təşkil edilib. Növbəti mərhələdə - 5-10 mart tarixlərində layihə iştirakçıları Serbiyanın paytaxtı Belqrad şəhərində 5 günlük təlimlərə qatılıblar.
İştirakçılar təlimlərlə yanaşı bir sıra görüşlərdə və incəsənət tədbirlərində iştirak ediblər. Layihə iştirakçılarının Serbiyanın Baş nazirinin müşaviri, “Serbia Creates” milli brend platformasının koordinatoru Martin Kuffla, Belqrad Gənclər Evinin (Dom Omladine) əməkdaşı, regionun ən böyük musiqi festivallarından olan Belqrad Caz Festivalının proqram meneceri Draqan Ambroziçlə və British Council-un Serbiya və Türkiyə bölmələrinin nümayəndələri ilə görüşləri təşkil edilib.
Layihənin növbəti mərhələsi Londonda baş tutacaq.
Yazardan aid digər yazılar
Dünyada bütün teatr sənətçi dostlarıma,
Bu mesajı sizə Ümumdünya Teatr Günündə yazıram və sizinlə danışdığım üçün özümü hədsiz xoşbəxt hiss etsəm də, bizim – teatr və ...
Teatr “canlı ölü”dür - nə diridir, nə də ölü. O, cansızdır: həyatdan məhrumdur, canlılığını itirib, həyatverici gücünü itirib. Bu Manifestin yaranmasının əsasında yenidən canlı teatr görmək ist...
The theatre is a 'living dead'. It is neither dead nor alive. It is lifeless: devoid of life, devoid of vitality, having lost all its life-giving power. This Manifesto is dictated by the desire to see theatre alive again. Theatre people usual...
Театр – «живой мертвец». Он ни жив ни мёртв. Он неживой: лишён жизни, растерял живительность, утратил животворящую силу. Этот Манифест продиктован желанием вновь увидеть живой театр. Люди театра обычно говорят, что кино – иску...
Janr yalnız poetik forma məsələsi deyil, həm də zehniyyət məsələsidir. Poeziyanın yaxud nəsrin həyata baxışı ilə dramın həyata baxışı fərqli bucaqlardandır. Poeziya zehniyyəti daha ləng, monoton, seyrçi mövqedədirsə, nəsrdə bədii düş...
Məlumdur ki, sənətçi nə qədər populyardırsa, rejissorlar ona bir o qədər çox qonorar təklif edirlər. Rusiyada bu baxımından ən məşhur aktyor Oleq Menşikovdur. Prodüser Sergey Morozovun sözlərinə görə, Oleq Yevgeniyevi&cce...
Vüsalə İbrahimli: Ceyhun Dadaşovu bir az da öz dilindən tanıyaq.
Ceyhun Dadaşov: Mədəniyyət və İncəsənət universitetinin teatr rejissorluğu ixtisasını bitirmişəm. 2004-cü ildə bakalavr, 2006-cı ildə magistr pilləsini. 2000-ci ildən ...
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Keyfiyyət təminatı və strateji planlama departamentinin müdir müavini, Teatrşünaslıq kafedrasının dosenti Elçin Cəfərov British Council (Britaniya şurası) tərəfindən...
Azərbaycan milli teatrşünaslıq məktəbinin banisi, AMEA-nın müxbir üzvü, sənətşünaslıq doktoru, professor Cəfər Cəfərovun “Azərbaycan teatrı” monoqrafiyası latın qrafikası ilə nəşr olunub.
Azərbaycan teatrının 1...
Mənim köhnə bir dostum var, o yaradıcı şəxsdir. Hər dəfə onunla görüşə böyük həyacan və sevgilə gedirəm, çünki o, çox zaman gəlbimə və şüuruma yol tapmağı bacarır, həyat və insanlar haqqında maraqlı əh...