Ana səhifə » Kino » Ceyhun Mirzəli – “Səbəbsiz üsyankarlıq”

Son yazılar

Müsahibə
İyun 18, 2019

“Bermud üçbucağı”nda – Qabil Quliyev

Müsahibə
Avqust 12, 2019

Şarud Mehdiyeva: “O obraz həyatım boyu məni həyəcanlandırıb”

Müsahibə
Avqust 10, 2019

Taleyini dəyişmək şansından yararlanmayan Məcnun

Xəbər
Avqust 9, 2019

“İftixar Piriyevin vəzifəsindən uzaqlaşdırılıb, cəzalandırılmasını istəyirəm”

Mövqe
Avqust 9, 2019

Samirə Behbudqızı – I Lənkəran Beynəlxalq Teatr Festivalı

Sirk
Avqust 6, 2019

Rəcəb Məmmədov – Sirk sənətimizin yubilyar veteranı

Xəbər
Avqust 1, 2019

Teatrşünas Kəmalə Cəfərzadə vəfat edib

Xəbər
İyul 31, 2019

Prezident kino xadimlərini təltif etdi

Mövqe
İyul 25, 2019

Samirə Behbudqızı – “Boş məkanın dolğunluğu”na varaq

Xəbər
İyul 24, 2019

Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrının 100 illik yubileyinin qeyd edilməsi haqqında sərəncam

Xəbər
İyul 23, 2019

Boris Şukin adına Teatr İnstitutunun Azərbaycan studiyasının tələbələri ilə görüş

Xəbər
İyul 20, 2019

Şair, dramaturq Kəmalə Ağayeva vəfat edib

Xəbər
İyul 18, 2019

Dramaturq Tüncer Cücenoğlu vəfat etdi

Xəbər
İyul 17, 2019

“Stanislavskinin Elektroteatrı” ilk dəfə Bakıda

Mövqe
İyul 17, 2019

Könül Əliyeva-Cəfərova – KƏDƏRLİ KLOUN haqqında şən elegiya

Xəbər
İyul 16, 2019

Xəyalə Rəis – Teatrlarımızın ən çalışqan mətbuat katibi kimdir?

Müsahibə
İyul 16, 2019

Mikayıl Mikayılov: “Azərbaycan Teatrının tarixində müəyyən işlər etməyin vaxtı çatıb”

Xəbər
İyul 15, 2019

Bakı Uşaq Teatrı iki tamaşa ilə çıxış edəcək

Xəbər
İyul 15, 2019

Lənkəran Dövlət Dram Teatrı İranda keçirilən Milli Teatr Festivalının diplomuna layiq görülüb

Müsahibə
İyul 11, 2019

Şekspirin mənfi obrazlarından niyə bezmirik?

Xəbər
İyul 11, 2019

Akademik Musiqili Teatr mövsümə “O olmasın, bu olsun”la yekun vuracaq

Xəbər
İyul 11, 2019

Gənc Tamaşaçılar Teatrı mövsümü “Müharibə” tamaşası ilə bağladı

Xəbər
İyul 11, 2019

Kukla Teatrı mövsümü başa vurur

Xəbər
İyul 9, 2019

ƏSA Teatrı mövsümü anşlaqla başa vurdu

Müsahibə
İyul 7, 2019

Bolqar rejissor Qarabağ barədə pyes yazır

Mövqe
İyul 6, 2019

İSRAFİL İSRAFİLOV – SƏN KİMSƏN, HAMLET?

Xəbər
İyul 6, 2019

Bakı Uşaq Teatrı Türkiyədə təcrübəsini öyrədir

Xəbər
İyul 5, 2019

Prezident daha bir xalq artistinə ev bağışladı

Xəbər
İyul 5, 2019

Akademik Musiqili Teatrda mükafatlandırma mərasimi olub

Xəbər
İyul 5, 2019

Yubiley mövsümü başa çatır…

Xəbər
İyul 4, 2019

Sumqayıt Dövlət Dram Teatrında mövsümü mükafat təsis edilib

Ceyhun Mirzəli – “Səbəbsiz üsyankarlıq”

Qırmızı rəng qanın rəngi olduğundan daim coşqunluğun, üsyankarlığın rəmzi sayılıb. İkinci dünya müharibəsi qurtarandan sonra Amerika gəncliyi fərqli bir həyatla üz-üzə qaldı. Valideynləriylə anlaşa bilməyən gənclər özlərinin kult musiqilərini və geyimlərini yaratdılar. Bu dövrü Amerika elmində “rebel”, yəni “üsyankar çağ” adlandırırlar.
Nikolas Reyin 1955-ci ildə ekranlaşdırdığı “Səbəbsiz üsyankarlıq” filmini o dövr haqqında manifest hesab etmək olar. Cim Satrk (aktyor Ceyms Din) öz yaşıdları ilə dava elədiyindən polis bölməsində saxlanılır. Əvvələr də ailəsində problem yaşayan Cim daxili gərginlik içindədir. Cimin ailəsi bundan öncə də ona görə anasının təkidi ilə bir neçə ev dəyişiblər. Cim atası Franka (aktyor Cim Bakus) dəyər verərək onu ittiham edir, atasını “Sən gecənin kralısan” deyə müttəhimlər kürsüsünə əyləşdirir. Atası isə onu anlaya bilmir. Bu hadisə ilə rejissor film boyu ata və oğul arasındakı münasibətlərə işıq salmağa cəhd edir.
Zəruri qeyd: Bildiyimiz kimi, qadın-kişi-övlad məsələsi bütün zamanlarda aktual olub. Fiziki gücə tələbat qədimlərdə anaxaqanlığından ataxaqanlığına keçidi şərtləndirib. XX əsrdə Qərbdə kifayət qədər geniş yayılan Ziqmund Freydin Psixoanaliz nəzəriyyəsinin əsas müddəalarından biri də oğlan uşaqlarının analarına, qız uşaqlarının isə atalarına bağlı olması fikridir. Ancaq biz “Səbəbsiz üsyankarlıq” filmində bu nəzəriyyəyə qarşı da əks mövqenin olduğunu görürük. Filmdə qadın mərkəzli düzənə qarşı bir üsyankarlığın şahidi oluruq: Cim atası Frankin həyat yoldaşından qorxaraq ev işlərini görməsinə qarşı çıxır, o, ata kultunu yüksəltməyə çalışır.
Cim şəhər polisindən azadlığa buraxılarkən nənəsinin “Cim daha bundan sonra pis işlər görməz. O, ağıllı uşaqdır”, – sözlərinə, Cimin “Bir daha yalan desən, daşa dönərsən” cavabını verməsi, onun böyüklərin uşaqlara nağıllar vasitəsi ilə ağıl vermək üsuluna qarşı çıxdığını göstərir.
Cimin ünivesrstetə dərsə getməsi ilə qaynar gənclik həyatı başlayır. O, həm Cudi (Natali Vud) adlı qızla tanış olur, həm də Buzz və digər gənclərin əhatəsinə düşür. Rejissor Cimlə Buzzun fərqliliyini ilk növbədə onların geyimləri ilə çatdırır. Cimin klassik geyimi onun hələ yeniliklərə uyğunlaşmadığını göstərir. Buzz isə idman geyimi ilə sərbəstliyini biruzə verir.
Universtetdə dərsdən sonra Buzz Cimi cəzalandırmaq qərarına gəlir. Bunu bilən Cimin dostu Plato isə ona yaxınlıqdakı boş malikanəyə qaçmağı tövsiyə edir. Bu malikanə filmin sonrakı dramaturji gedişinə təsir edir. Cim Buzzla bıçaq döyüşünə çıxmaq məcburiyyətində qalır. Buzz bıçaqla Cimin bədənini yaralayır.Onu “toyuq” adlandırılmasını özü üçün qürur məsələsi sayan Cim Buzzun qatıldığı avtomobil yarışında iştirak edir. Yarışın nəticəsində Buzz uçurumdan yuvarlanaraq həlak olur. Buzzun ölümü onun dostlarını Cimdən intiqam almağa sövq edir. Platodan fiziki təzyiqlə məlumat kitabçasının alınması, hadisələri daha qaynar nöqtəyə doğru aparır. Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, boş malikanə filmdə vacib məkan rolunu oynayır. Cim və Cudi heç kəsin qalmadığı bu malikanəyə sığınırlar. Plato da bura gəlir. Platonun da ailəsində problemi olduğundan Cimi özünə təkcə dost deyil, hətta bir böyük kimi görür. Buzzun dəstəsindən olan gənclər malikanəyə gedərək, Cimi axtarmağa başlayırlar. Bu zaman Plato onların əlindən qaçmağa çalışır. Polislər hadisədən xəbər tutaraq malikanəyə gəlirlər.

Cim Platonun tapançasından patronları çıxarıb silahı özünə qaytarır. Polislər Platonun əlində silah görərək ona atəş açırlar. Plato yaralanaraq bu hadisələrin örnək qurbanına çevrilir.
Filmin adının “Səbəbsiz üsyankarlıq” olması da düşündürücüdür. Filmin qəhrəmanları olan gənclər müəyyən mənada ideyasız hərəkət edən şəxslərə bənzəyirlər.
Cim rolunu canlandıran Ceyms Din filmdə avtomobil qəzasından salamat qurtarır. Lakin həyatda belə olmur. Avtomobil yarışlarına böyük maraq göstərən Ceyms Din 1955-ci ildə Koliforniyada avtomobil qəzasında həlak olur.
Həmçinin, Cudi rolunun ifaçısı Natali Vud 1981-ci ildə üzgüçülük məşqi zamanı hovuzda boğularaq ölür.

 

Oxşar yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir