Ana səhifə » Resenziya » Ceyhun Mirzəli – Hasarın o üzünə baxa bilirikmi?!

Son yazılar

Afişa
Avqust 23, 2019

3-cü M.A.P Beynəlxalq Teatr Festivalı başlayır

Xəbər
Avqust 21, 2019

Akademik Musiqili Teatrın aktyoru Məhərrəm Qurbanov vəfat edib

Xəbər
Avqust 20, 2019

Şövqi Hüseynov: “Belə mötəbər festivalda tamaşaçıların rəğbətini qazanmaq ən böyük mükafatdır”

Xəbər
Avqust 20, 2019

Lənkəran teatrı xarici səfərdən qayıdıb

Müsahibə
Avqust 12, 2019

Şarud Mehdiyeva: “O obraz həyatım boyu məni həyəcanlandırıb”

Müsahibə
Avqust 10, 2019

Taleyini dəyişmək şansından yararlanmayan Məcnun

Xəbər
Avqust 9, 2019

“İftixar Piriyevin vəzifəsindən uzaqlaşdırılıb, cəzalandırılmasını istəyirəm”

Mövqe
Avqust 9, 2019

Samirə Behbudqızı – I Lənkəran Beynəlxalq Teatr Festivalı

Sirk
Avqust 6, 2019

Rəcəb Məmmədov – Sirk sənətimizin yubilyar veteranı

Xəbər
Avqust 1, 2019

Teatrşünas Kəmalə Cəfərzadə vəfat edib

Xəbər
İyul 31, 2019

Prezident kino xadimlərini təltif etdi

Mövqe
İyul 25, 2019

Samirə Behbudqızı – “Boş məkanın dolğunluğu”na varaq

Xəbər
İyul 24, 2019

Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrının 100 illik yubileyinin qeyd edilməsi haqqında sərəncam

Xəbər
İyul 23, 2019

Boris Şukin adına Teatr İnstitutunun Azərbaycan studiyasının tələbələri ilə görüş

Xəbər
İyul 20, 2019

Şair, dramaturq Kəmalə Ağayeva vəfat edib

Xəbər
İyul 18, 2019

Dramaturq Tüncer Cücenoğlu vəfat etdi

Xəbər
İyul 17, 2019

“Stanislavskinin Elektroteatrı” ilk dəfə Bakıda

Mövqe
İyul 17, 2019

Könül Əliyeva-Cəfərova – KƏDƏRLİ KLOUN haqqında şən elegiya

Xəbər
İyul 16, 2019

Xəyalə Rəis – Teatrlarımızın ən çalışqan mətbuat katibi kimdir?

Müsahibə
İyul 16, 2019

Mikayıl Mikayılov: “Azərbaycan Teatrının tarixində müəyyən işlər etməyin vaxtı çatıb”

Xəbər
İyul 15, 2019

Bakı Uşaq Teatrı iki tamaşa ilə çıxış edəcək

Xəbər
İyul 15, 2019

Lənkəran Dövlət Dram Teatrı İranda keçirilən Milli Teatr Festivalının diplomuna layiq görülüb

Müsahibə
İyul 11, 2019

Şekspirin mənfi obrazlarından niyə bezmirik?

Xəbər
İyul 11, 2019

Akademik Musiqili Teatr mövsümə “O olmasın, bu olsun”la yekun vuracaq

Xəbər
İyul 11, 2019

Gənc Tamaşaçılar Teatrı mövsümü “Müharibə” tamaşası ilə bağladı

Xəbər
İyul 11, 2019

Kukla Teatrı mövsümü başa vurur

Xəbər
İyul 9, 2019

ƏSA Teatrı mövsümü anşlaqla başa vurdu

Müsahibə
İyul 7, 2019

Bolqar rejissor Qarabağ barədə pyes yazır

Mövqe
İyul 6, 2019

İSRAFİL İSRAFİLOV – SƏN KİMSƏN, HAMLET?

Xəbər
İyul 6, 2019

Bakı Uşaq Teatrı Türkiyədə təcrübəsini öyrədir

Ceyhun Mirzəli – Hasarın o üzünə baxa bilirikmi?!

Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının səhnəsində oynanılan “Hasarın o üzü” tamaşası günümüzün aktual problemlərindən birinə toxunan əsər kimi bir neçə ildir repertuardan düşmür. Əli Əmirlinin “Hasarın o üzü” pyesi əsasında rejissor Bəhram Osmanovun quruluş verdiyi tamaşa günümüzün vacib problemlərindən birinə – din və onun insan həyatına təsirinə həsr edilib. Ailə-məişət mövzusunda olan bu səhnə əsəri insanı bir çox suallarla baş-başa buraxır.

Əvvəla, onu qeyd etmək yerinə düşər ki müəllifin bundan öncəki dramlarında da din motivinə yer verilib. Belə ki, dramaturqun H.Z.Tağıyevin həyatına həsr etdiyi “Mesenat” tamaşasında milyonçunun 1920-ci ilin təbədüllatlı prosesləri fonunda Allaha üz tutması göstərilir. Tağıyev ömrünün sonunda həyat, tale, ölüm barədə ibrətamiz kəlamlar söyləyir. Müəllifin “Hasarın o üzü” əsərində isə bu motiv genişlənərək dramın mövzusuna çevrilmişdir.

Dramın baş qəhrəmanlarından olan Qərib (Nurəddin Mehdixanlı) həkim-onkoloqdur, dinə münasibəti mənfidir. Bu, Qərib həkimin dinlə bağlı təsəvvürlərinin yanlış olması ilə bağlıdır. O, həyat yoldaşı Humayı (Həmidə Ömərova) namaz üstə görərkən evini məscidə bənzədir. Qərib, həkim olaraq, gördüklərinə və tibb elminin uğurlarına inanır. Onun sonda imana gəlməsi isə bir qədər alınmayıb, çünki əsərdə Qəribin imana gedən yolunun dinamikası göstərilmir.

Humay isə dindar bir xanımdır. Keçmişdə onun da səhvləri olub. Həyatında boşluq hiss etdikdə ibadət etməyə başlayıb, indi daim Allahın adını zikr edir. Onun ibadətinin həm müsbət, qismən də mənfi tərəfləri var. Humay ətrafındakı çarə axtaran insanlara həddən artıq həsas yanaşır. Buna görə də ailəsindən bir qədər uzaq düşür. Amma bu uzaqlaşmağa səbəbkar yalnız o deyil: həyat yoldaşı və qızı da onu anlamır.Lakin Qərib onun baxışlarını qəbul etməsə də, Humayla onu birləşdirən bir dəyər var: onların hər ikisi mərhəmətlidir. Onların qızları Zərif ailənin tək övladıdır. Bu personaj müasir Azərbaycan gəncinin faciəvi tipidir. Bu gənc xanım müasir həyata sıx bağlıdır, 21-ci əsrin qanunlarını özü üçün ən əsas meyar sayır. Daş ürəkli görünsə də, qəlbində özünəməxsus zərif hissləri var. Əsər boyu mənəvi iztirab çəkir. Atasına bənzəyir. Anası ilə mübahisələrində dindən qorxduğunu deyir. Nigahdan kənar hamilə qalır. Bu hadisə ailəsində qeyi-müəyyən durum yaradır. Humay bu xəbəri Qəribə deyəndə onun qol-qanadı sınır, xərçəng xəstəliyinə tutulur.

Çiçək beyin xərçənginə tutulan dindar qızdır. Valideyn himayəsindən məhrum olan zavallı qız Qərib həkimlə qarşılaşır. Başqa həkimlər ondan qaçdıqları halda, Qərib Çiçəyi pulsuz müayinə edir. Çiçəyin, ailə üzvləri ayrı-ayrı qütblərdə dayanan bu evə gəlişi əsərdəki konfiliktə yeni çalar qatır. Çiçək Humay xanımla birgə namaz qılır. Həm də Humay xanım Çiçəyi özünə həmdəm bilir.Gördüyümüz kimi, bu teatr tamaşasında üç problem qoyulur – dinin insan həyatına təsiri, xərçəng, abort. Hər problem özlüyündə ayrı bir cığırla gedir. İmansız Qərib həkimin imanlı Çiçəyi şiş xəstəliyindən xilas etməyə çalışarkən özünün bu bəlaya düçar olması düşündürücü dramatik gedişdir. Gənclik xətası nəticəsində erkən hamilə qalıb uçuruma doğru gedən Zərifin mentaliteti qırxüzlü adlandırması onu bir qədər Cabbarlının faciəvi qəhrəmanlarına bənzədir. Humay xanımın bütün xüsusiyyətləri ilə birgə imanına sadiq qalması insanı düşündürməyə vadar edir.  Buradakı personajların hər biri, haradasa, yarımçıq şəxslərdir. Hər kəs, hətta ən çətin anda belə özünə bəraət qazandırmağa çalışır.

Səhnədə ev əşyalarının qarışıq olması diqqət çəkir, bu, ailədə vəhdətin olmamasına işarədir. Bu, eyni zamanda çağdaş zamanın proplemlərinə tutulmuş güzgüdür. Pyesdə mübahisələr zamanı cənnət hazırlığından çox danışılır. Humayı əri və qızı cənnətə hazırlaşmaqda qınayırlar. Bu yerdə Həzrət Əlinin kəlamı yada düşür , “Ya Rəbb, sənə səcdə edirəm, sənə səcdə etmirəm ki, sənin cəhənnəmindən qorxuram, sənə səcdə etmirəm ki, sənin cənnətində gözüm var. Mən sənə ona görə səcdə edirəm ki, sən səcdəyə layiqsən”.

 

Oxşar yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir