Ana səhifə » Resenziya » Ceyhun Mirzəli – Hasarın o üzünə baxa bilirikmi?!

Son yazılar

Müsahibə
İyun 18, 2019

“Bermud üçbucağı”nda – Qabil Quliyev

Xəbər
İyun 18, 2019

Sabah “TƏK” Yaradıcılıq Platformasının ilk tamaşası nümayiş olunacaq

Xəbər
İyun 15, 2019

Akademik Milli Dram Teatrında Bəsti Cəfərovanın 60 illik yubileyi qeyd olunub

Afişa
İyun 13, 2019

Paytaxt teatrlarının həftəlik repertuarı (13 iyun – 20 iyun)

Müsahibə
İyun 13, 2019

Dağlar Yusif – “dOM” Teatrından reportaj: ”Bu şəxsən mənimçün təzə deyil”

Xəbər
İyun 13, 2019

Bəsti Cəfərova – 60 yaş

Xəbər
İyun 13, 2019

“Leyli və Məcnun” operasının növbəti tamaşası keçiriləcək

Xəbər
İyun 12, 2019

Dərbənddə “Nəsimi ili-Nəsimi dili” tamaşası təqdim olunub

Xəbər
İyun 12, 2019

Azərbaycanlı rejissor dünyaya səs salan layihəyə imza atdı

Xəbər
İyun 11, 2019

Akademik Musiqili Teatrda ənənəvi mükafatlandırma olacaq

Xəbər
İyun 10, 2019

“Kubinka” tamaşasının premyerası baş tutacaq

Xəbər
İyun 9, 2019

Rus Dram Teatrı “Tənhalığın komediyası”nı təqdim edib

Xəbər
İyun 8, 2019

“dOM” Teatrı “Tuğanlıq” festivalında mükafat qazanıb

Persona
İyun 7, 2019

Aydın Talıbzadə – “SFİNKS VƏ KONTRABAS”

Xəbər
İyun 7, 2019

Nəsimiyə həsr olunmuş tamaşa Dərbənd qalasında

Xəbər
İyun 7, 2019

Teatrlarda PR işinin təşkili mövzusunda dəyirmi masa keçirilib

Xəbər
İyun 7, 2019

“Qızıl balıq” tamaşasının premyerası oldu

Xəbər
İyun 7, 2019

“Sonuncu”nun kinoversiyası çəkilir

Xəbər
İyun 7, 2019

Lənkəranda keçirilən Beynəlxalq Teatr Festivalı başa çatıb

Mövqe
İyun 6, 2019

Bayram kimi festival

Xəbər
İyun 5, 2019

YUĞ Dövlət Teatrı bu gün “Novruz” Festivalında çıxış edəcək

Xəbər
İyun 5, 2019

Uşaqların üzünü güldürən festival

Xəbər
İyun 5, 2019

Serbiya, Özbəkistan və Azərbaycan opera ulduzları birgə çıxış edəcəklər

Xəbər
İyun 2, 2019

I Lənkəran Beynəlxalq Teatr Festivalı ikinci gününü başa vurdu

Xəbər
İyun 2, 2019

Lənkəran Teatr Festivalının birinci günü başa çatdı

Mövqe
May 30, 2019

Aynurə Mustafayeva – Niyə biz yaxşı dram yarada bilmirik?!

Xəbər
May 30, 2019

LƏNKƏRANDA I BEYNƏLXALQ TEATR FESTİVALI KEÇİRİLƏCƏK

Müsahibə
May 30, 2019

Naibə Allahverdiyeva: “Bu sənətin nümayəndəsi olduğum üçün utanıram”

Xəbər
May 29, 2019

I Lənkəran Beynəlxalq Teatr Festivalı keçiriləcək

Persona
May 29, 2019

Aygün Aslanlı – Sükutunu pozmayan İNSAN…

Ceyhun Mirzəli – Hasarın o üzünə baxa bilirikmi?!

Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının səhnəsində oynanılan “Hasarın o üzü” tamaşası günümüzün aktual problemlərindən birinə toxunan əsər kimi bir neçə ildir repertuardan düşmür. Əli Əmirlinin “Hasarın o üzü” pyesi əsasında rejissor Bəhram Osmanovun quruluş verdiyi tamaşa günümüzün vacib problemlərindən birinə – din və onun insan həyatına təsirinə həsr edilib. Ailə-məişət mövzusunda olan bu səhnə əsəri insanı bir çox suallarla baş-başa buraxır.

Əvvəla, onu qeyd etmək yerinə düşər ki müəllifin bundan öncəki dramlarında da din motivinə yer verilib. Belə ki, dramaturqun H.Z.Tağıyevin həyatına həsr etdiyi “Mesenat” tamaşasında milyonçunun 1920-ci ilin təbədüllatlı prosesləri fonunda Allaha üz tutması göstərilir. Tağıyev ömrünün sonunda həyat, tale, ölüm barədə ibrətamiz kəlamlar söyləyir. Müəllifin “Hasarın o üzü” əsərində isə bu motiv genişlənərək dramın mövzusuna çevrilmişdir.

Dramın baş qəhrəmanlarından olan Qərib (Nurəddin Mehdixanlı) həkim-onkoloqdur, dinə münasibəti mənfidir. Bu, Qərib həkimin dinlə bağlı təsəvvürlərinin yanlış olması ilə bağlıdır. O, həyat yoldaşı Humayı (Həmidə Ömərova) namaz üstə görərkən evini məscidə bənzədir. Qərib, həkim olaraq, gördüklərinə və tibb elminin uğurlarına inanır. Onun sonda imana gəlməsi isə bir qədər alınmayıb, çünki əsərdə Qəribin imana gedən yolunun dinamikası göstərilmir.

Humay isə dindar bir xanımdır. Keçmişdə onun da səhvləri olub. Həyatında boşluq hiss etdikdə ibadət etməyə başlayıb, indi daim Allahın adını zikr edir. Onun ibadətinin həm müsbət, qismən də mənfi tərəfləri var. Humay ətrafındakı çarə axtaran insanlara həddən artıq həsas yanaşır. Buna görə də ailəsindən bir qədər uzaq düşür. Amma bu uzaqlaşmağa səbəbkar yalnız o deyil: həyat yoldaşı və qızı da onu anlamır.Lakin Qərib onun baxışlarını qəbul etməsə də, Humayla onu birləşdirən bir dəyər var: onların hər ikisi mərhəmətlidir. Onların qızları Zərif ailənin tək övladıdır. Bu personaj müasir Azərbaycan gəncinin faciəvi tipidir. Bu gənc xanım müasir həyata sıx bağlıdır, 21-ci əsrin qanunlarını özü üçün ən əsas meyar sayır. Daş ürəkli görünsə də, qəlbində özünəməxsus zərif hissləri var. Əsər boyu mənəvi iztirab çəkir. Atasına bənzəyir. Anası ilə mübahisələrində dindən qorxduğunu deyir. Nigahdan kənar hamilə qalır. Bu hadisə ailəsində qeyi-müəyyən durum yaradır. Humay bu xəbəri Qəribə deyəndə onun qol-qanadı sınır, xərçəng xəstəliyinə tutulur.

Çiçək beyin xərçənginə tutulan dindar qızdır. Valideyn himayəsindən məhrum olan zavallı qız Qərib həkimlə qarşılaşır. Başqa həkimlər ondan qaçdıqları halda, Qərib Çiçəyi pulsuz müayinə edir. Çiçəyin, ailə üzvləri ayrı-ayrı qütblərdə dayanan bu evə gəlişi əsərdəki konfiliktə yeni çalar qatır. Çiçək Humay xanımla birgə namaz qılır. Həm də Humay xanım Çiçəyi özünə həmdəm bilir.Gördüyümüz kimi, bu teatr tamaşasında üç problem qoyulur – dinin insan həyatına təsiri, xərçəng, abort. Hər problem özlüyündə ayrı bir cığırla gedir. İmansız Qərib həkimin imanlı Çiçəyi şiş xəstəliyindən xilas etməyə çalışarkən özünün bu bəlaya düçar olması düşündürücü dramatik gedişdir. Gənclik xətası nəticəsində erkən hamilə qalıb uçuruma doğru gedən Zərifin mentaliteti qırxüzlü adlandırması onu bir qədər Cabbarlının faciəvi qəhrəmanlarına bənzədir. Humay xanımın bütün xüsusiyyətləri ilə birgə imanına sadiq qalması insanı düşündürməyə vadar edir.  Buradakı personajların hər biri, haradasa, yarımçıq şəxslərdir. Hər kəs, hətta ən çətin anda belə özünə bəraət qazandırmağa çalışır.

Səhnədə ev əşyalarının qarışıq olması diqqət çəkir, bu, ailədə vəhdətin olmamasına işarədir. Bu, eyni zamanda çağdaş zamanın proplemlərinə tutulmuş güzgüdür. Pyesdə mübahisələr zamanı cənnət hazırlığından çox danışılır. Humayı əri və qızı cənnətə hazırlaşmaqda qınayırlar. Bu yerdə Həzrət Əlinin kəlamı yada düşür , “Ya Rəbb, sənə səcdə edirəm, sənə səcdə etmirəm ki, sənin cəhənnəmindən qorxuram, sənə səcdə etmirəm ki, sənin cənnətində gözüm var. Mən sənə ona görə səcdə edirəm ki, sən səcdəyə layiqsən”.

 

Oxşar yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir